تصور کن . . .

تنهایی

تصور کن . . .

و من چقدر دلم می خواهد همه داستانهای پروانه ها را بدانم که بی نهایت بار درنامه ها و شعر ها
در شعله ها سوختند
تا سند سوختن نویسنده شان باشند
پروانه ها
آخ
تصور کن
آن ها در اندیشه چیزی مبهم
که انعکاس لرزانی از حس ترس و امید را
در ذهن کوچک و رنگارنگشان می رقصاند به گلها نزدیک می شوند
یادم می آید
روزگاری ساده لوحانه
صحرا به صحرا
و بهار به بهار
دانه دانه بنفشه های وحشی را یک دسته می کردم

عشق را چگونه می شود نوشت
در گذر این لحظات پرشتاب شبانه
که به غفلت آن سوال بی جواب گذشت

دیگر حتی فرصت دروغ هم برایم باقی نمانده است
وگرنه چشمانم را می بستم و به آوازی گوش میدادم که در آن دلی می خواند
من تو را
او را
کسی را دوست می دارم



نظرات شما عزیزان:

goli
ساعت10:22---16 بهمن 1392


goli
ساعت10:21---16 بهمن 1392


محمد
ساعت8:27---24 دی 1392
بهم سربزن منتظرتم

دلتنگی
ساعت23:48---2 آذر 1392
کسب درآمد فوق العاده
سلام
میخوام سایتی رو بهت معرفی کنم که با عضویت در اون میتونی ماهانه حداقل پونصد هزار درآمد داشته باشی.
ببین این سایت به عنوان پاداش عضویت و به صورت رایگان همون اول ۲۰۰۰ تومان هم بهت میده.
این سایت واقعا عالیه.من اولش که ثبت نام کردم باور نمیکردم که اینطور بتونم کسب درآمد کنم ولی چند روزی که گذشت فهمیدم که میشه از این سایت واقعا خوب کسب درآمد کرد.وقتی که ثبت نام کردی میتونی از بنرا و لینک های بازاریابی و بقیه امکانتش استفاده کنی و داخل وبلاگت به راحتی قرار بدی و هر بار که یکی روش کلیک کنه یا به وسیله وبلاگ تو اون محصولو بخره یه مبلغ قابل توجهی کسب کنی.
خواهش می کنم یه بار ثبت نام کن و امتحانش کن.بهت قول میدم بعدش پشیمون نمیشیو خیلی مشتاقانه با این سایت کار می کنی.اگر ثبت نام کردی و ناراضی بودی میتونی ولش کنی ولی واقعا به هیچ عنوان بعد از اینکه واردش شدی دلت نمیاد که این فرصت خوبو از دست بدی.راستی وبلاگ تو هر موضوعی داشته باشه بازم میتونی از این سایت درآمد کسب کنی و با توجه به موضوع وبلاگت بنرای مرتبط با اونو داخل وبلاگت قرار میدی.آدرسشو واست میذارم.میتونی اولش توضیحات تکمیلی رو بخونی و بعد ثبت نام کنی.از دستش نده برو برای یه بارم شده امتحان کن.ممنونم ازت
http://www.masbi.com/orderwork.aspx?rgm=arminimani


taranom
ساعت19:25---14 آبان 1392
سلام وبتون عالیه خوشحال میشم ب منم سربزنیدونظرتونومطرح کنید
پاسخ: سعلام باشه مرسی سر زدی


محمد
ساعت16:06---30 مهر 1392
خیلی قشنگ بود این متن الل خصوص بعد دیگر حتی فرصت دروغ ....


پاسخ: تجکر محمد پسر خوب


بردیا
ساعت9:01---29 مهر 1392

پاسخ: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  شنبه 27 مهر 1392برچسب:,ساعت 18:37  توسط